مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-19اقتصادي

روندهای معیوب| مهم ترین گلایه های مردم از مدیریت سهام عدالت چیست؟


مشکلات مردم با «سهام عدالت» در گزارش این هفته «روندهای معیوب» فارس من بررسی شده است.

- ، بررسی روندهای معیوب،کماکان در فارس من ادامه دارد، این بار نوبت به بررسی روندهایی رسیده است که در ماجرای سهام عدالت مردم را همچنان آزار می دهند، آن طور که این روزها کمتر دیده می شود نامی از سهام عدالت ، کارت های اعتباری و یا سامانه سعدی کارگزاری فارابی به گوش بخورد.

سهام عدالت قرار بود یکی از بازوان قوی در عرصه حمایت از تولید داخل باشد و مردم را نیز همراه تولید و حامی تولیدات داخلی کند، اما نشد و مردم نیز نام سهام عدالت و تولید داخلی را به فراموشی سپردند.

خبرگزاری فارس قرار است هر هفته به بررسی روندهای معیوب اگر چه کوتاه و موجز بپردازد، این بار نیز بررسی مشکلات سهام عدالت و سهامداران مستقیم و غیر مستقیم را در دستور کار قرار داده است.

چند میلیون نفر سهام عدالت دارند؟ حدود 49 میلیون نفر در کشور دارای سهام عدالت هستند که از این میان 30 میلیون سهام دار، غیر مستقیم و مابقی دیگر کسانی هستند که روش مستقیم را برای سهام خود برگزیده اند.

در روش مستقیم، اختیار مدیریت سهام بر عهده خود مالک بوده و به یک کد بورسی در یکی از کارگزاری ها نیاز دارد، البته پیشنهاد شده افرادی که دانش بورسی ندارند این روش را انتخاب نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روندهای معیوب| مهم ترین گلایه های مردم از مدیریت سهام عدالت چیست؟

روندهای معیوب| مهم ترین گلایه های مردم از مدیریت سهام عدالت چیست؟